468x60 Ads

Photobucket

Layan Blues + Terjemahan




kau kata kau cinta padaku

aku umpama bidadari di matamu

tidak ada seorang pun cantik seperti aku

aku menyayangimu sepenuh jiwaku

tapi itu dulu

kini…

aku kecewa denganmu

kerna kau penipu

kau curang

di mana cintaku yang dulu dihatimu

pergi kau dari hidupku

aku benci manusia sepertimu



Salam semua...

Penabertulis bukan mahu mengajak anda semua untuk melepaskan geram disini kerana kecurangan seseorang. Tetapi, penabertulis mahu berkongsi mengenai terjemahan kata-kata blues di atas ke Bahasa Arab:) Jom tengok terjemahannya:


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


قلت إنك تحبني


أنا كنت كحور العين في عينيك


لا أحد مثلي جمالا


كنت أحبك من كل نفسي


ولكن الحب كان سابقا


وحاليا..


أنا زعلانة معك


لأنك كاذب


وأنت منافق


أين حبي كان في قلبك سابقاً


أنت روح من حياتي


أرغب عن الإنسان مثلك

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Sekiranya rakan-rakan Penabertulis berminat untuk berkongsi terjemahan disini, Penabertulis sangat mengalu-alukan! Jom kongsi ilmu:)


Untuk menggunakan PenaBertulis emoticon ini, Anda perlu copy kode ke kotak komentar.
:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i:
:j: :k: :l: :m: :n: :o: :p: :q: :r:
:s: :t: :u: :v: :w: :x: :y: :z: :ab:

0 comments:

Post a Comment